Aina Sofiya Zamri
D'Owner

Be nice here



Diaries Owner Linkies Bias

Hello there ! Just call me Aina . I'm the owner of this blog . Any anoyying person not allowed being here . Thank you :)

Proud to be KPOPPERS






Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aina Sofiya
Others:   



Exo in Running Man

Annyeonghaseyo !! Rasanya dah lama jugaklah aku tak update . Last entry pon pasal EXO . Kali ni pon pasal EXO but lebih gempak . EXO DATANG RUNNINGMAN !! Actually mula mula aku tak berapa sure yang exo nak dtg running man . Sebab just dengar rumor je . But rupa rupanya memang betul exo datang running man !!!!

Bila aku dapat tahu yang exo datang running man , aku dah menjerit jerit macam orang gila . Yela , tak ramai idol yg dijemput for dtg running man . Tapi , EXO datang ep 171 . Diorang dah habis shooting cuma kshownow keluarkan running man yang ada sub eng hari selasa . So , sekarang ni aku tgh tak sabar sabar tunggu hari selasa . Exo !!!!!!!!

Tak percaya ? Meh sini aku tunjuk gmbar .

See ?! Kesian Lay . Jaesuk memang ganas  terhadap idol !

Ini masa nak bagitahu siapa geust . Exo menari kot . Tak sabar ya aku !!

Someone please help me !!

Atas : Poor Baekhyun . Nak hide punya pasal , dia suruh VJ diap .
Bawah : Xiumin oppa , who are you looking for ?

Embedded image permalink
Mesti someone ada jumpa D.O hide dekat mana . Memang terkejut habis .

Embedded image permalink
Atas : Kesian Luhan jadi mangsa Jaesuk yang seterusnya . Tadi Lay .
Tengah : Siapa yang kena tarik nametag tu , aku sangat bersimpati 
Bawah : Oh my !!

Embedded image permalink
Atas : I see Tao is there !!
Atas : Adakah Jaesuk sedang mencari seterusnya ?
Bawah : Aku tak nampak apa yang berlaku pada gambar tu 
Bawah : Ya ! Jaesuk sedang mencari mangsa 

So that's all . Anyeong *wave*