Aina Sofiya Zamri
D'Owner

Be nice here



Diaries Owner Linkies Bias

Hello there ! Just call me Aina . I'm the owner of this blog . Any anoyying person not allowed being here . Thank you :)

Proud to be KPOPPERS






Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aina Sofiya
Others:   



I'm ready to change :')

Hai :) Anybody here ? Sihat ? Apa khabar ? Dah makan ? Hari ni aku happy sangat . Sebabbbb , aku dah dapat beg yang aku tergila - gilakan tuuuu ! Ya , Allah ! Aku rasa nak lompat macam budak 3 tahun bila dapat iPad je ! ( Budak sekrang tak pandang gulagula . Diorang pandang gajet aje -.-)

Time sampai aje dekat tempat jual beg ni , aku dah gilaa . Rambang mata . Lastly , aku buat decision nak amik beg ft island . Apa ? Nak tengok beg tu ? Datanglah rumah aku . Eceh ! Tak adelah , korang tengok dekat post " Schooling " orait ?

Aku tahu , cerita dekat atas dah lari 400 meter dari tajuk -.- So , kita undur 400 meter ke belakang untuk pergi dekat tajuk ni . " I'm ready to change " Korang tengok tajuk ni , tekaan korang apa ? For you all information , aku dah bertudung . Alhamdulillah :) Akhirnya terbuka jugak pintu hati aku untuk bertudung .

Yes . Mmeag aku berubah . But bukan 100 % . Baru 50 - 70 % (Siap ada peratus peratus lagi -..-) Aku try nak berubah hundred percent .

Macam nilah aku bila bertudung . Ada gaya muslimah tak ? Eceh -.- Syok sendiri aku ni . Gambar ni aku snap time acu aku kahwin . Pengantin tengah makan beradab , aku duduk atas pelamin and then tangkap gambar (Pelamin acu aku dekat dalam rumah . So , aku nak jadi gila tas pelamin tu pon tak apa -.-')

Yang ni pon , sama seperi kes di atas . Muka aku nampak suci di situ . Muka mintak kaki pon ada jugak tu --' Orang yang kahwin , aku yang duduk atas pelamin . Ini dinamakan tak sabar nak kahwin -.-


Lastly , I wanna be a GOOD MUSLIMAH  :')
That's , my last word . Bye bye . Assalamualaikum :')