Aina Sofiya Zamri
D'Owner

Be nice here



Diaries Owner Linkies Bias

Hello there ! Just call me Aina . I'm the owner of this blog . Any anoyying person not allowed being here . Thank you :)

Proud to be KPOPPERS






Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aina Sofiya
Others:   



Schooling

Hello peeps ! Sihat ke semua ? Lama tak update right ? Malas punya kes . Sikap malas memang melekat dalam badan aku ni . Mana taknya nak makan pon malas -.- (Aku memang teruk)


Sekolah dah sebulan baru nak update -.- Serius aku kata , form 2 ni mencabar sikit . Math , science makin susah .  Tapi alhamdullilah , Math form 2 ni , aku dapat faham . Pbs pon aku boleh buat . ( Eceh . Bangga -.- ) Cikgu yang ajar math ni dia ajar one by one so aku dapat faham .

Cikgu science pon okay . Baik , kelakar , sporting . Aku suka cara dia mengajar . Apa lagi aku nak cerita ? Hah ! Haritu ada rombak kelas , tapi aku tak dapat naik kelas . Still kelas 2 GIGIH . Geram je aku . Tapi aku tak kisah , asalkan aku dapat belajar .

Cerita pasal sekolah , mesti barang semua baru . Pencil box baru , kasut baru , beg baru , semua baru . Pencil box aku korang dah tengok kan ? Beg sekolah aku je belum lagi . Tak apa nanti aku tunjuk :D


Itu aku bila pakai baju sekolah . Comel tak ? Perasan -.-  Dalam gambar ni , tudung ni nampak cantik gilaa tapi sebenarnya dekat sekolah tudung aku ni amat serabai sekali Ya . Harap maklum -.-

Itu aku bila pakai baju sukan sekolah . Kadang - kadang aku pakai tudung bawal . Kadang kadang pakai tuudung sarung je . Kalau dalam gambar ni , aku pakai tudung sarung . Sakit hati pakai tudung bawal -.-t


Inilah beg yang aku tergila - gilakan sangat . Merengek aku dekat mak aku nak beli beg ni . Last last aku dapat jugak . Ayah aku sebenarnya tak bagi , tapi mak aku faham apa yang aku minat , so dia belikan . Sayang ibu ! :*


Okay guys , that's all . Bye bye . Assalamualaikum :)