Aina Sofiya Zamri
D'Owner

Be nice here



Diaries Owner Linkies Bias

Hello there ! Just call me Aina . I'm the owner of this blog . Any anoyying person not allowed being here . Thank you :)

Proud to be KPOPPERS






Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aina Sofiya
Others:   



Nenchiruhaeyo :(

Hai hai chingu ~ Apa khabar ? Sihat ? Tak sihat ? Apa apa je lah . Actually Aina tengah bosan . Tak tahu nak cerita pasal apa . Semalam dah cerita pasal FT Island . Kelmarin dah cerita pasal Teen Top . Dah tak tahu nak story mory pasal apa . Aina post gambar K - Pop Idol orait ?

Tumblr_m58c9whnsh1rwjtsao1_500_large
Firstly , Big Bang . Disebabkan Big Bang lah aku berkecimpung dalam dunia KPOP ni . Kerana Biig Bang jugalah aku bergelar Kpopers (Ecehh . Ayat aku -.-) Aku suka dengan Big Bang sejak aku tengok parody Secret Big Bang . Mula - mula aku suka TOP . Entah kenapa lepastu , aku tiba - tiba minat si SeungRi . 

Tumblr_mgcx23scee1roah3so1_500_large 
Secondly , B.A.P . Atau nama saintifiknya , Best Absolute Perfect . Lepas aku minat Big Bang , aku minat dekat B.AP . Aku minat B.A.P sejak aku tengok MV lagu No Mercy . Aku terkejut , terkedu , ter segala-galanya dekat si DaeHyun . So cute ! Memang pengsan aku tengok DaeHyun time tu . Pengsan ~

Tumblr_m2ol30ydhk1qlv0dfo1_500_large
Thirdly , Beast . Kumpulan korea ketiga yang aku minat . Aku minat diorang sejak aku tengok Weekly Idol . Dujun kelakar gila . And time tuu jugalah aku minat DongWoon . Aku minat dia sejak aku tengok MV Beautiful Night . Time tuu DongWoon comel sangat . Mata dia yang bulat tu . Yang besar tu . Omaigadd ! Mati terus ~

Tumblr_maij52eohv1qzmyxeo1_500_large
Keempat , Btob . Atau nama lain dia , Born To Beat . Aku minat BTOB pon sejak aku tengok Weekly Idol . Suka time random dance . Yang lain dah start menari , HyunSik & SungJae just standing macam tiand sambil tersengih macam kerang busuk . And start tulah aku dah start suka si HyunSik .  Lepastu , time Il Hoon buat Cute Counting Number . Ya , Allah ! Sewel aku ~ 

249944_510756248964912_199090146_n_large
Kelima , Teen Top . Dia tak ada nama lain atau nama saintifik -.-' Aku start minat Teen Top sejak Aina tengok Chunji dekat Music Bank . Yang dia buat show special for krismas tu . Yang nyanyi lahu Loving You dengan SungJae and Zelo dengan lagi sorang from kumpulan Boyfriend . Start daripada tuu Aina mula cari pasal Teen Top . Terjumpa pulak si L . Joe . Dah lah muka macam DaeHyun . Haish ~

3233_8488_large
Lastly , FT Island . Aina start minat FT Island sejak tengok satu show diorang . FT Island , nyanyi lagu baru diorang . I Wish . Suara Hong Ki ~ Omaigadd ! Serius aku mejerit sambil tengok show tu . Aku gila ~

And lastly , Aku KPOPERS :) 





Bye bye . Annyeonghaseyo :)